Reklamacje i zwroty

Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług bdsklep.pl jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.
 

30 dni na zwrot towaru


1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: bdsklep.pl Sp z o.o. (np. w formie maila na adres: reklamacje@bdsklep.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.

3. Wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej. Gotowy formularz jest również dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce "Regulamin".



Wypełnij formularz
odstąpienia od umowy

Wyślij go mailem
lub włóż do paczki
ze zwracanym produktem

Niezwłocznie odeślij produkty na nasz adres:
ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4
15-111 Białystok

W ciągu 14 dni
zwrócimy Ci pieniądze
 



Reklamacje


Wszystkie produkty dostępne w bdsklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
 
Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
 
W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: reklamacje@bdsklep.pl
- przesłać zgłoszenie na adres ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4, 15-111 Białystok.
- przesłać zgłoszenie poprzez stronę internetową bdsklep.pl klikając sekcję „Zgłoś reklamację”
 

„Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
 


Wypełnij formularz
zgłoszenia reklamacji

Reklamacja zostanie
rozpatrzona w ciągu
14 dni od daty zgłoszenia

Wynik reklamacji
przekażemy drogą elektroniczną
lub telefonicznie

Dostarczymy nowy lub
naprawiony towar
na nasz koszt
 
Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia) OK
Wybierz sklep

Wypełnij formularz i naciśnij przycisk "Wyślij"

Wyślij

poka